Neko Secret Room
Sluip de kamer van je vriendin in en ontdek wat ze verbergt. Neko Secret Room is een ondeugende actiepuzzelgame waarin je breinbrekers van ChanOS op basis van rasters moet oplossen om een database vol pikante foto's te hacken. Selecteer delen van elke afbeelding en verwissel ze om de juiste combinatie te ontdekken en de scène te voltooien. De lieftallige klanten op de afbeeldingen zijn de moeite meer dan waard!
Naast de afbeeldingpuzzels zijn er ook andere interessante activiteiten te ontdekken in de kamer van je vriendin. Van darten tot rommelen in haar kast en haar kleren aantrekken, dansen of gewoon haar katten bewonderen! Zelfs de eenvoudigste pleziertjes zijn extra spannend op verboden terrein, toch?