Deze game speelt zich af in een wereld na de Grote Oorlog. Je neemt de controle over brandstofslurpende monsters, elk met hun eigen unieke wapens en besturing. Upgrade je angstaanjagende wagens en ga de strijd aan in de Campaign-stand of één van de acht speciaal ontworpen levels. Wil je nog meer actie? Neem het dan op tegen een vriend in een lokale multiplayergame!