Keep Talking and Nobody Explodes
In Keep Talking and Nobody Explodes zit één speler vast in een kamer met een tikkende tijdbom die onschadelijk moet worden gemaakt. De andere spelers zijn de "experts" die instructies moeten geven door informatie uit de handleiding voor het onschadelijk maken van de bom* te ontcijferen. Maar er schuilt een addertje onder het gras: de experts kunnen de bom niet zien, dus iedereen moet heel snel overleggen!
Jullie puzzel- en communicatieve vaardigheden, en misschien zelfs jullie vriendschap, zullen op de proef worden gesteld. Spelers moeten rap zijn om de bommen onschadelijk te maken terwijl ze snel, duidelijk en effectief moeten communiceren.