Verhaal
Jack Move is een JRPG met een unieke mix van ruige cyberpunkverhalen, turn-based gevechten en prachtige moderne pixelart. Kruip in de huid van Noa, een burgerwacht-hacker die in een wereld van moord, ontvoering en duister onderzoek wordt geworpen nadat haar vader vermist is.
Kruip in de huid van Noa: een jonge burgerwacht-hacker uit Bright Town. Als de overreikende mega-onderneming Monomind haar vervreemde vader ontvoert, heeft Noa geen andere keuze dan hem terug te krijgen, voordat het te laat is. Help haar haar vader te vinden, terwijl ze zichzelf op de weg vindt.
Noa zal niet alleen zijn op haar reis. Ze zal worden geholpen door haar beste vriend en tactische planner, Ryder, evenals haar Martini-drinkende oom en ex-bedrijfspion, Guin Blakely.
Jack Move biedt prachtig geanimeerde, spannende en tactische turn-based gevechten.
Pas de software van je Cyber Deck aan om halverwege de strijd van rol te wisselen, waarbij je aanval, verdediging en buffs in evenwicht houdt. Kiezen welke software je laadt tijdens de strijd is de sleutel tot de overwinning! Hardware-upgrades kunnen u helpen uw statistieken te verbeteren, de hoeveelheid software die u kunt installeren te vergroten of Noa extra mogelijkheden te geven.
Prachtige "Hi-Bit" pixelart geïnspireerd door retro RPG's en verbeterd met moderne technieken.
Verken de gevaarlijke wereld van Monocity-1 en schakel Monomind uit, het kwaadaardige megabedrijf dat de wereld bestuurt.