Terwijl Hoop dieper in de Oneindigheid afdrijft, begint de Realiteit te lijden. Er lijkt geen uitweg te zijn en Hoop is van nature gedoemd om door te gaan. Daag je geest uit om hem te helpen.
Leer de innovatieve cameramanipulatiemechaniek om je perspectief te veranderen en ontdek nieuwe doolhoven, vaardigheden en personages zoals Tijd, Oorlog, Fataliteit of Technologie - die nuttige bondgenoten of bedrieglijke vijanden kunnen zijn in dit 8 uur durende verhaalgedreven puzzelavontuur.