Immortus Temporus
Beleef een puzzelervaring die verdergaat dan een gewoon ontwerp! Immortus Temporus is een game, door een speedrunner gemaakt voor wie graag zijn vaardigheden test door oefening, vallen en opstaan, vastberadenheid en het meedogenloze opnieuw spelen. Er zijn talloze manieren om de levels uit te spelen. Als je tegen gevaren opbotst, worden die uitgeschakeld en wordt de speler terug geteleporteerd naar het spawnpunt, waardoor er een vrije doorgang komt van A naar B. Maar is dat wel de snelste route?
De acties die je onderneemt in Immortus Temporus blijven bestaan tijdens de dood, of het nu gaat om het verzamelen van een voorwerp of het vernietigen van een obstakel. De levels worden alleen gereset als je tijd om is. Bij elke poging word je uitgedaagd om het weer beter te doen, om buiten de gebaande paden te denken en de game op de knieën te krijgen!