I Saw Black Clouds
I Saw Black Clouds is een interactieve psychologische thriller met bovennatuurlijke elementen en uitgebreide verhaallijnen. Hoe je contact maakt met de personages en de morele keuzes die je onderweg maakt, zal van invloed zijn op wat je ontdekt, de reis die je maakt en de oplossing die je aan het einde vindt.