Hentai Uni 2
Hentai Uni 2 is een vervolg op onze hit van vorig jaar. In HU2 zul je zowel oude als compleet nieuwe personages zien.
15 unieke legpuzzels. 75+ levels. Elke scène heeft voice-over, wat helpt om het personage te onthullen via een kort verhaal.