Graceful Explosion Machine
Neem plaats achter de stuurknuppel van de Graceful Explosion Machine: een slagschip met belachelijk veel vuurkracht. Je bent verdwaald in de ruimte en moet jezelf een weg banen door buitenaardse werelden vol edelstenen. Neem het op tegen kristallen vijanden om veilig thuis te komen.
De GEM Fighter is het meest geavanceerde slagschip in het heelal. Het beschikt over een accurate besturing en vernietigende vuurkracht.