Verhaal
Zonder inventaris zul je puzzels op moeten lossen om verder te geraken in deze wereld. Je vergaart informatie en verzamelt fundamentele bouwstenen om je ziel terug te krijgen in je lichaam. Daarbij heb je alleen de beschikking over de kracht van bezetenheid die je nog als pure ziel hebt gekregen.
Twee geliefden, Daphné en Luca, besloten een tripje te boeken naar Venetië. Ze huren er een appartement. Net nadat ze er zijn aangekomen, worden ze plotseling van elkaar gescheiden door een slinkse demon genaamd Buer. Luca ontwaakt als pure ziel in een verdraaide wereld die hij niet begrijpt. Hij zit gevangen in de werkelijkheid van een demon met bijbedoelingen, zonder lichaam, zakken of een inventaris. Hij zal zijn weg terug moeten vinden naar Daphné en zijn eigen menselijke gestalte. Daarvoor moet hij puzzels oplossen en alles aangrijpen om zijn leven terug te krijgen: aantekeningen, geesten die hij ontmoet, interieurstukken en zelfs de beperkte informatie die hij van Buer krijgt.