Ghosts and Apples
Je ziel is gevangen in de marionet Jack. Dwaal rond en ontrafel de mysteries van de oude bewoners van het House of Frantic Pictures. Pas echter op, vreemde foto's zuigen je mee in een spookachtige wereld. Vang de geesten en verander ze in smakelijke appels.
Geniet van de suggestieve handgetekende kunststijl. Geanimeerd voor een avontuur vol verwondering en magie.
De meeslepende soundtrack en originele geluidseffecten brengen de gamewereld tot leven en echt.