Ga onder de oppervlakte de strijd aan op zoek naar antwoorden in Ghost Song, een sfeervol 2D-avontuur van zelfontdekking, eeuwenoude mysteries en kosmische gruwelen. Verken slingerende grotten die alleen verlicht worden door bioluminescente planten, vecht tegen vreemde en krachtige wezens en leer nieuwe vaardigheden die je helpen om de langverloren geheimen van deze buitenaardse wereld te ontrafelen.
Verken de slingerende, buitenaardse tunnels en langverlaten labs van een uitgestrekte, prachtig geïllustreerde, op Metroidvania geïnspireerde 2D-wereld vol geheime kamers en met een spookachtige geschiedenis.
Vecht met reactievermogen en precisie tegen de schimmelwezens en metalen omhulsels van Lorian. Vergroot je krachten en pas je pak en wapen aan met een arsenaal aan modules.
Krijg het kenmerkende ritme van Deadsuit’s gevechtssysteem onder de knie. Beschiet je vijanden met het snelvuur van je blaster, en bouw zo hitte op in je loop, die je kunt gebruiken voor mêleeaanvallen.