Gems of Magic: Dwarf's Destiny
Nadat hij zijn huis is kwijtgeraakt, begint de jonge dwerg Axel aan een reis om de wereld te ontdekken en een nieuw thuis te vinden. Na weken reizen bereikt Axel het dorp van de Bosbewoners. Hun dorp is verwoest door de Goblins die het bos hebben overgenomen. De Bosbewoners hebben jouw hulp hard nodig!