Five Nights at Freddy's: Security Breach
Five Nights at Freddy's: Security Breach is het nieuwste deel in de horrorgameserie voor gezinnen waar miljoenen spelers over de hele wereld dol op zijn. Speel als Gregory, een jongen die 's nachts vastzit in Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex. Met hulp van Freddy Fazbear zelf moet Gregory de nagenoeg niet te stoppen jacht van de vernieuwde personages in Five Nights at Freddy's zien te overleven, evenals nieuwe verschrikkingen.
DE JAGERS EN DE PROOI - Zodra de nachtprotocollen zijn ingeschakeld, achtervolgen de animatronics bij Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex onvermoeibaar alle indringers. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator en Vanessa de beveiligingsbeambte van Pizzaplex, zullen als het moet elke suikerspinpizzakraam ondersteboven keren. Het is niet verstandig om lang op dezelfde plek te blijven.
VERKEN EN ONTDEK - Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex biedt verschillende attracties waar gasten van kunnen genieten: Monty Golf, Roxy Raceway, Bonnie Bowl, het riool en… Riool? Het Pizzaplex is enorm en er zijn ontzettend veel goodies te ontdekken.