Ebenezer and the Invisible World
Join Ebenezer Scrooge and a team of spectral allies as they battle to save London from the clutches of the wealthy industrialist, Caspar Malthus, and his militant Private Guard. With each Ghost lending their unique abilities, explore the dark corners of London and uncover the sinister influence of the Dark Spirit and an army of Unrepentant Ghosts. Will you have the courage to confront Caspar and stop his malevolent plans before it is too late?