Doe mee aan twee soorten wedstrijden en win enorme geldprijzen en reputatiepunten die je nodig hebt om de top te kunnen bereiken. Koop nieuwe auto's, breng verbeteringen aan en drijf ze tot het uiterste op verschillende banen.