Betreed een fantasiewereld met zwaarden, magie en monsters!
De legendarische RPG komt naar de Nintendo Switch met verbeterde besturing. Deze game heeft voor elk wat wils, of je nu een oudgediende speler bent op zoek naar nostalgie of dat de serie nieuw voor je is en je een oude klassieker in een modern jasje wilt beleven.
De rust van het fraaie Alefgard wordt ruw verstoord door de komst van de Dragonlord, de verfoeilijke meester van de nacht. De Sphere of Light, die de krachten van het duister jarenlang in toom wist te houden, is gestolen! Nu is het tijd dat jij, een jonge krijger door wiens aderen het bloed van de legendarische held Erdrick stroomt, op pad gaat om de Dragonlord uit te schakelen en het land van de duisternis te redden!