Test je schietvaardigheid tot het uiterste in nostalgische pixelartstijl met Crisis Wing, dat met liefde is vervaardigd om de wilde actie van de arcadeklassiekers te laten herleven! Crisis Wing bevat 7 verticaal scrollende levels, upgradebare wapens en coöperatieve multiplayer, en combineert moderne gameplayverbeteringen met een nostalgische presentatie, verrijkt door een prachtige FM-soundtrack en CRT-filters voor het ware oldschoolgevoel.
Crisis Wing biedt een enorme uitdaging, met zwermen vijanden tot gevechten met eindbazen die het scherm vullen, maar blijft ook toegankelijk voor nieuwkomers. In het speltype Practice kun je levels opnieuw spelen met een oneindig aantal levens. De bonusgames Score Attack en Boss Rush maken de ervaring nog intenser met unieke levels en eindbazen. Ben je klaar om de lucht in te gaan?