Crashlands
Kruip in de huid van Flux Dabes, een galactische pakketbezorger die tijdens haar laatste levering wordt overvallen door Hewgodooko, een megalomaan buitenaards wezen. Hewgodooko scheurt haar ruimteschip aan stukken, op zoek naar bruikbare technologie. Als je vervolgens neerstort op Woanope, moet je vechten, temmen, bouwen, opdrachten uitvoeren, eindbazen verslaan en allerlei avonturen beleven om aan de macht te komen. Alleen zo kunnen jij en JuiceBox, je trouwe hulp/opzichter/robotpallet, een bericht versturen naar het classificatiebureau, zodat de pakketjes alsnog kunnen worden geleverd!