Cook, Serve, Delicious! 3?!
Ga de weg op in dit fantastische vervolg van de serie “Cook, Serve, Delicious!” waarvan er miljoenen exemplaren verkocht werden, terwijl je doorheen de Verenigde Staten reist om deel te nemen aan de “Iron Cook Foodtruck Championships” met je vertrouwde robotteam Klopper en Kapmes.
Dit alles vindt plaats in het radicaal veranderde en door oorlog geteisterde Amerika van 2042. Speel doorheen een nieuwe verhaal-gedreven campagne waarin je honderden gerechten bereidt—inclusief veel die gloednieuw zijn in de serie—overheen honderden levels in een nieuwe spelstructuur die compleet herontworpen is om te zorgen voor snelle actie, of doe het wat rustiger aan met de splinternieuwe Chill Modus die op elk moment in- of uitgeschakeld kan worden.