Cloud Gardens
Plant zaden, gebruik honderden afgedankte objecten en maak unieke structuren waar de natuur zijn gang kan gaan.
De ontspannende aard van Cloud Gardens stimuleert creativiteit. De game heeft een enorme catalogus van objecten en planten waaruit je kunt kiezen.
Deel je creaties met andere tuiniers, download video's van andere diorama's en laat je meeslepen door de generatieve soundscapes van Amos Roddy, de componist van Kingdom.
Cloud Gardens is een tuinsimulator, dystopische landschapsbouwer en puzzelgame waarmee je frustratieloos plezier zult beleven.