Bug Fables: The Everlasting Sapling
Bug Fables: The Everlasting Sapling is een adventure-RPG met 3 helden: Vi, Kabbu en Leif. Samen gaan ze op missie in Bugaria en zoeken ze de Everlasting Sapling, een schat die onsterfelijkheid kan bieden! De game combineert platformelementen met de unieke vaardigheden van de helden terwijl ze een groot aantal verschillende gebieden in het koninkrijk verkennen. De turn-based gevechten maken gebruik van actiecommando's waarmee je je aanvallen een power-up kunt geven!
Verborgen onder een bladerdak bevindt zich een welvarend continent - Bugaria. Insecten vanuit de hele wereld reizen ernaartoe, op zoek naar de schatten. Het meest felbegeerde relikwie is de Everlasting Sapling! Door er alleen maar een blaadje van te eten, word je al onsterfelijk! Op zoek naar dit oude artefact reist een team van verkenners (Vi, Kabbu en Leif) door veel verschillende omgevingen. Ze moeten samenwerken om puzzels op te lossen, sterke vijanden te verslaan en de insectenpopulatie te helpen!