Buck Bradley Comic Adventure
Buck Bradley: Comic Adventure speelt zich af in de wereld van Terrastramba - een post-apo stijl land, verwoest door giftige vervuiling, dat mensen in mutanten verandert.
Je vriend (of misschien meer dan een vriend?) Ciroki verandert in een klein monster door een roze wolk... Ja, je leest dat goed, een roze wolk.
Onderweg zul je veel ongewone puzzels moeten oplossen, vol eigenzinnige maar grappige grappen!
Terrastramba zit vol met bizarre personages en hilarische situaties. En de raadsels vereisen dat je je hoofd beweegt, de situatie aanvoelt en soms buiten de kaders denkt!
De stripachtige wereld van Buck Bradley bevat prachtige tekeningen, gecombineerd met een fantastisch geschapen wereld.
Daarnaast is het een verhaal met een boodschap om het probleem van milieurisico's bij jongere kijkers onder de aandacht te brengen, met behulp van grappige personages en situaties, puzzels en een interessant gecreëerde wereld.