Verover de harten van zwaarden om ze naar een hoger niveau te tillen in deze dungeoncrawler. Date met tot wel zeven wapens, van dansende zwaarden tot hartverscheurende dolken.
Inclusieve, stijlvolle benadering van gender en seksualiteit met mannelijke, vrouwelijke en non-binaire romantiek.