Welkom, stagiair!
Koude, grijze, afstotelijke muren rijzen hoog de lucht in. Massieve eiken deuren verbergen de grootste geheimen van de Staat. Hier wordt het lot van mensen beslist. Dit is het Ministerie!
We hebben je belangrijke taken toevertrouwd. Als werknemer van het Ministerie verwachten we dat je je taken met onvoorwaardelijke doortastendheid uitvoert.
Je gaat je toch niet bezighouden met de aanvragen van onbeduidende burgers? Nee, je ambities gaan verder dan een beetje kantoortje spelen! Jouw doel is de stoel van de Minister-president! En daar kom je ook, en onderweg vernietig je iedereen die je in de weg staat! Complotten en chantage zijn slechts het topje van de ijsberg... en het doel heiligt de middelen!
Hoe ga je doen wat je moet doen? Wil je dat doel zelfs maar halen? Je bent nu tenslotte een ambtenaar van het Ministerie en je hebt de macht en de vrijheid om je eigen toekomst te bepalen!