Arcade Archives VS. BASEBALL
"VS. BASEBALL" is een sportgame die in 1984 door Nintendo is uitgebracht. De game heeft de essentie van wat honkbal leuk maakt en heeft sindsdien vele andere honkbalgames beïnvloed. Hoewel het enigszins eenvoudig is, biedt de game veel functies, zoals pitch-selectie en honken stelen.