Arcade Archives Ninja-Kid II
Ninja-Kid II werd drie jaar na het originele Ninja-Kid ontwikkeld. Ninja-kun, die nu over nieuwe gevechtstechnieken en wapens beschikt, is vastberaden om de demon Ashura te verslaan.