Animal Fun Puzzle - Leer- en Leuk Spel voor Kleuters en Peuters
Dit puzzelspel is uiterst gebruiksvriendelijk en met de grootste zorg op maat gemaakt om door kinderen van alle leeftijden te worden gespeeld.