Magical Drop III is een puzzelgame van Data East uit 1997. Dankzij aanpassingen en toevoegingen aan Magical Drop II is deze versie nog levendiger dan zijn voorganger. Naast de stand Magical Journey zijn er nu nog meer manieren om er plezier aan te beleven.