New Super Mario Bros.
New Super Mario Bros. is vernieuwend en nostalgisch tegelijk. Deze game combineert klassieke gameplay met weelderige graphics, swingende melodieën en ontelbare geheimen en verrassingen.
In Super Mario’s eerste 2D-platformgame sinds Super Mario World ren, spring en beuk je door het Paddenstoelenrijk tijdens een zoektocht naar Bowser Jr. en de ontvoerde prinses Peach. Er zijn acht werelden die je kunt verkennen. Op je avontuur heb je al je Super Mario-vaardigheden nodig, evenals power-ups zoals megapaddenstoelen, blauwe Koopa-schilden en minipaddenstoelen om alle 240 sterrenmunten te verzamelen.
Als je even geen zin hebt om tegen Goomba’s te vechten, kun je met behulp van het touchscreen een heleboel leuke minigames spelen.