Last Window: The Secret of Cape West
Welkom op Nintendo's officiële site van Last Window: The Secret of Cape West voor Nintendo DS. Ontrafel het mysterie achter het verleden van Kyle Hyde en los het misdrijf op in een door Nintendo en Cing ontwikkeld avontuur.
Bekijk het introfilmpje van Last Window, waarin de achtergrond van het mysterie en de beginsituatie van Kyle Hyde worden onthuld.
Hou de Nintendo DS vast als een boek en maak vorderingen in het verhaal, vind aanwijzingen en los puzzels op door de stylus en het touchscreen te gebruiken.
Ontdek hoe het verhaal van Last Window zich verder ontwikkelt tijdens het lezen en het maken van keuzes in het Novel Menu.
Neem alvast een voorproefje van de muziek van Last Window en kies het nummer dat je wilt horen op de jukebox.
Bekijk een achtergrondvideo met de ontwikkelaars en ontdek wat er allemaal gemoeid gaat met het maken van animatie voor een spel als Last Window.