Enchanted Folk and the School of Wizardry
Naar school gaan is nog nooit zo leuk geweest! Schrijf je in als een nieuwe student aan de Magic Academy, en droge lessen en saai huiswerk behoren voor altijd tot het verleden. In een meeslepend, realtime avontuur, met de meest vreemde en wonderbaarlijke klasgenoten, leer je krachtige spreuken en moet je lastige puzzels oplossen, om zo je tovenaarsdiploma te halen en de machtigste magiër van allemaal te worden.
Voordat je afstudeert, zul je in een indrukwekkend, non-lineair verhaal voor talloze uitdagingen komen te staan. Afhankelijk van met wie van de 150 personages je vriendschap sluit, kan het verhaal zich op verscheidene manieren ontwikkelen. De 52 avonturen kunnen bovendien op verschillende manieren tot een goed einde worden gebracht, waardoor je helemaal zelf kunt bepalen hoe je het spel speelt. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je alle ruimte om je studentenleven zelf in te richten. Het spel bevat maar liefst 1500 onderdelen, zoals kleding, meubilair en accessoires, die je helemaal naar eigen wens aan kunt passen. Richt je studentenkamer op de meest stijlvolle en unieke manier in, zodat je vrienden iets hebben om jaloers op te zijn!
De tijd verstrijkt in het spel net zoals in het echte leven. Naarmate het schooljaar vordert, zul je steeds meer spannende nieuwe puzzels en problemen moeten oplossen, en krijg je de kans om voorwerpen te vinden en je magische vaardigheden te verbeteren. Gelukkig hoef je niet alleen maar hard te werken. Zelfs aankomende tovenaars moeten zich zo af en toe kunnen ontspannen. Je medestudenten roddelen er lustig op los, ze wisselen toverspreuken uit en hebben het over mysterieuze gebeurtenissen. Zolang je niet met je neus in de boeken zit, kun je winkelen, uitgaan of tijd besteden aan een hobby. Je kunt zelfs wat bijverdienen met een parttimebaantje in de plaatselijke magiewinkel.
Je kunt het spel in je eentje spelen, maar ook samen met maximaal drie andere spelers via de Nintendo Wi-Fi Connection. Je kunt je personage zelfs mee laten doen aan een 'uitwisselingsprogramma', en hem naar het spel van een vriend sturen om nieuwe magische vaardigheden op te doen. Dit en nog veel meer magische spanning staan je te wachten in Enchanted Folk and the School of Wizardry. Het nieuwe schooljaar staat op het punt te beginnen, dus steek je toverstaf in je schooltas en zorg dat je op tijd in de klas bent!