Big Brain Academy
Zet je grijze massa aan het werk en ontdek wie het ‘grootste’ brein heeft! Big Brain Academy bevat vijf spelcategorieën die elk een andere vaardigheid testen: logica, geheugen, analyse, rekenen en visie.