Lifespeed
Lifespeed is de ultieme overlevingsrace: een kosmische strijd met tegenstanders die op hoge snelheid door tunnels heen vliegen. Je planeet rekent op je!
Duizend jaar geleden dreigde een grote oorlog ons sterrenstelsel te verwoesten. Er werd een regering opgericht om het noodlot af te wenden. Nu heeft het gevaar een nieuwe vorm: Lifespeed. Conflicten om grondstoffen en overleving worden niet op het slagveld, maar op de racebaan beslecht. Piloten vechten voor het voortbestaan van hun planeet en voor de kans om Archon te worden. Jij bent Cypher Reid.