Wild Gunman
Heb jij het in je om de snelste schutter van het Wilde Westen te worden? In Wild Gunman neem je het op tegen bandieten met vlugge vingers en probeer je ze te verslaan met snelheid en precisie. Oorspronkelijk ontwikkeld voor gebruik met het Zapper-lichtgeweer op de NES, nu kun je de Wii-afstandsbediening* gebruiken om je tegenstander te snel af te zijn.