Golf
Stel je vaardigheden op de proef op 18 banen vol lastige hindernissen. Golf biedt je klassieke strokeplay voor wanneer je alleen wilt spelen en strokeplay en matchplay als je met z’n tweeën een balletje wilt slaan.
Van kronkelende fairways en dichte bossen tot grote waterpartijen en hongerige bunkers, Golf zit barstensvol uitdagingen voor zowel professionals in spe als nieuwkomers.