DLC Systeem: Nintendo Switch Vereiste game: UNO Releasedatum: 05-01-2021
Het Just Dance thema is nu beschikbaar voor UNO, met een nieuwe achtergrond vol met grappige effecten net zoals de nog nooit eerder vertoonde thema kaarten die effect hebben op spelers in een match.