Super Dragon Ball Heroes: World Mission Anime Music Pack 1
Super Dragon Ball Heroes: World Mission-game vereist; los verkrijgbaar. Bovendien moet je de meest recente versie van het spel hebben om toegang tot deze content te kunnen krijgen.