"GUST Collaboration" Costume Set
Voegt 2 kostuums toe op basis van de outfits van de jonge Plachta en Ramizel uit Atelier Sophie 2.
Opmerking: kostuums kunnen worden omgewisseld in de 'Changing Room' via het dagboek op het bureau in het atelier.