Het is heel gemakkelijk om te beginnen met downloaden!
Zorg voordat je begint dat je Wii U is aangesloten op het internet en dat je de stand-byfunctie hebt ingeschakeld in de systeeminstellingen. Op die manier zal je systeem als het is uitgeschakeld regelmatig automatisch verbinding maken met het internet om nieuwe software en updates te downloaden.
Dat is alles! De volgende keer dat je Wii U verbinding maakt met het internet, zal het systeem automatisch beginnen met het downloaden van de software en die vervolgens installeren. Op die manier is de software klaar voor gebruik zodra je je systeem weer aanzet.
Als je je hebt aangemeld voor nieuwsbrieven van Nintendo, dan krijg je regelmatig e-mails met downloadlinks voor speciale demo's of andere downloadbare content.
Als je op de link hebt geklikt en hebt ingelogd op de website met je Nintendo Network ID, dan begint het downloadproces automatisch. Kijk dus regelmatig of je een speciale nieuwsbrief hebt ontvangen!