Als je een Wii bezit, dan is het mogelijk om bestaande spelgegevens en gekochte content over te zetten naar een Wii U-systeem, zodat je op Wii U verder kunt genieten van je favoriete Wii-belevenissen.
Hiernaast zullen je tegoed aan Wii Points en je acties op je account van het Wii-winkelkanaal overgezet worden. Hierdoor kun je je Wii Points in het Wii-winkelkanaal op Wii U uitgeven, de Wii-stand.
Voor meer informatie overhet overzetten van content van Wii naar Wii U, kun je terecht in ons klantenservice-gedeelte.