Mii-personagekanaal
Een gedeelte van de online-diensten die werden aangeboden via het Wii-systeem, zijn per 28 juni 2013 beëindigd. Bepaalde online-softwarefuncties die gebruik maken van WiiConnect24, waaronder het uitwisselen van gegevens en berichten, zijn niet langer beschikbaar voor dit kanaal.
In het Mii-personagekanaal kun je een virtuele versie van jezelf creëren waarmee je aan sommige spellen mee kunt doen. Ook kun je ze toevoegen aan berichten die je op het Wii-prikbord zet of naar Wii-vrienden stuurt, en je kunt ze zelfs op je Wii-afstandsbediening opslaan en meenemen naar het huis van een vriend. Let op: in het Mii-personagekanaal kun je maar één Wii-afstandsbediening gebruiken.