Het wachtwoord van je Nintendo-account wijzigen
Gebruik je geboortedatum niet in je wachtwoord. Als je je geboortedatum gebruikt, verschijnt er een foutmelding en word je gevraagd een ander wachtwoord te kiezen.
8. Voer een nieuw wachtwoord in en bevestig dit voor de Nintendo-account van het kind.