Nintendo Network ID
Ik heb per ongeluk de verkeerde Nintendo Network ID gekozen. Hoe kan ik deze wijzigen?
Wat moet ik doen als ik een systeem wil weggeven, en ik dezelfde Nintendo Network ID gebruik op mijn Wii U en Nintendo 3DS.
Neem contact op met Nintendo's Technische Dienst, voordat je een systeem weggeeft. Ze zullen je met alle plezier verder helpen.