Nieuwe Nintendo Direct in de nacht van woensdag op donderdag om 00:00 uur!
Kijk in de nacht van 4 op 5 september om 00:00 uur naar een nieuwe Nintendo Direct. De presentatie zal ongeveer 40 minuten duren en doet nieuwe informatie uit de doeken over Nintendo Switch-games die in 2019 worden uitgebracht, waaronder Pokémon Sword & Pokémon Shield en Luigi’s Mansion 3.
Ga naar de Nintendo Direct-website, het YouTube-kanaal van Nintendo België of onze Facebook-pagina van de Nintendo Switch, want daar wordt de presentatie uitgezonden.