New Nintendo Direct presentation airs this Wednesday at 11pm UK time
Tune in September 4th at 11 p.m. (UK time) for a Nintendo Direct featuring roughly 40 minutes of information focussed on 2019 Nintendo Switch titles, including Pokémon Sword & Pokémon Shield and Luigi’s Mansion 3.
To tune in, check out the Nintendo Direct website, the Nintendo UK YouTube channel or the Nintendo Switch UK Facebook page, where the broadcast will be streamed.