Nieuws over de ontwikkeling van project OCTOPATH TRAVELER
In september hebben we de demo van project OCTOPATH TRAVELER uitgebracht. De ontvangst was echt geweldig. Er waren meer dan een miljoen wereldwijde downloads en 45,500 antwoorden op onze enquête.
We zijn jullie enorm dankbaar om even de tijd te nemen om je mening te geven en ons aan te moedigen. Het was een enorme bron van inspiratie voor het hele team! We werken nu hard verder aan een game die aan je verwachtingen zal voldoen.
We vinden dat jullie het verdiend hebben om te zien hoe we jullie feedback hebben geïmplementeerd. We zijn onlangs op bezoek geweest bij Acquire Corp. en hebben daar een speciale 'achter-de-schermen'-video gemaakt.
Omdat we nog steeds hard werken aan de ontwikkeling van de game kunnen we je nog niet alles laten zien, maar deze video toont alvast een paar van de meest aangevraagde verbeteringen.
We hopen dat je deze video leuk vindt, en dat je hierdoor ook zin krijgt om de volledige game te spelen als deze wordt uitgebracht in 2018!