Adventure-stand
Laat je verbeelding de vrije loop en bouw erop los met alle hulpmiddelen, objecten en steentjes die direct beschikbaar zijn. In deze spelstand worden de tutorials overgeslagen en kun je vanuit het niets een wereld opbouwen, om hem vervolgens te vullen met allerlei verschillende voorwerpen die meteen tot je beschikking staan.
De Brick Build Showcase wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe personages, beesten, voertuigen en voorwerpen uit speelsets met LEGO-thema's als LEGO NEXO KNIGHTS, LEGO City Emergency, en nog veel meer.
Ontdek verborgen schatten in uiteenlopende omgevingen en verzamel personages, beesten, voertuigen, kastelen, rekwisieten en wapens terwijl je nieuwe werelden verkent.
Door middel van online multiplayer kunnen twee spelers elkaars werelden verkennen, competitieve uitdagingen aangaan en hun creaties aan elkaar laten zien.