In deze game wordt het bekende arcade-schieten gecombineerd met de unieke mogelijkheid om de zwaartekracht te beïnvloeden. De kleurrijke graphics zijn aantrekkelijk voor jong en oud en door de grandioze muziek van Simon Viklund wordt het avontuur nog epischer.