Wil je je geheugen opfrissen? Lees dan de inleiding.
Onlangs hebben we een geheim rapport ontvangen van een van onze onderzoekers over het reilen en zeilen van de Squid Sisters. We zijn inmiddels meer te weten gekomen!
Tijdens het laatste Splatfest stonden de Squid Sisters op het toppunt van hun roem. Callie en Marie werden in één klap de grootste sterren van Inkopolis. Dankzij hun immense populariteit waren ze dag en nacht in touw.
Callie en Marie woonden nog steeds in het appartement dat ze hadden gehuurd toen ze naar Inkopolis verhuisden. Het was logisch dat ze samen gingen wonen om gezamenlijk aan het leven in de grote stad te wennen. Bovendien waren de twee meiden al sinds hun jeugd onafscheidelijk. Zelfs toen het geld binnen begon te stromen en ze Inkopolis als hun broekzak kenden, besloten ze om samen te blijven wonen.
Marie en Callie waren altijd samen, zowel om te werken als in hun vrije tijd. Nadat ze hun eerste solohits hadden uitgebracht, begonnen de twee echter steeds meer hun eigen weg te volgen. Callie gaf steeds vaker gastoptredens in tv-shows. De opnames gingen vaak door tot diep in de nacht en op veel dagen sliep ze niet eens meer thuis.
Marie kreeg veel lof voor haar nummer Tide Goes Out en werd een graag geziene gast in muziekprogramma's. Daarnaast gaf ze regelmatig soloconcerten. Tot dan toe waren de twee popidolen nooit van elkaars zijde geweken. Nu zagen ze elkaar echter niet meer zo vaak, zelfs niet op hun vrije dagen.
Daar eindigt het hoofdstuk... Hopelijk stuurt onze onderzoeker binnenkort nieuw materiaal!